Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

piątek, 7 września 2012


Złota rybko

Gdybym miała złotą rybkę,
Spełniła by moje życzenia,
Te trzy, dla mnie takie ważne,
Takie najskrytsze marzenia.

Pierwsze życzenie: byś był,
Codziennie, o każdej porze,
Czy słońce gorące praży,
Czy mróz okrutny na dworze.

Po drugie, by wróciła młodość,
Taka szczęśliwa, beztroska,
Gdy wielka, szalona miłość,
Budziła do życia, jak wiosna.

A trzecie marzenie, to banał,
Żebyś mnie kochał, nic więcej,
Był ze mną od zmierzchu do rana
I wszystkie mi chwile poświęcał.

Brylanty, złoto, klejnoty,
Daj tym, co miłość już mają,
Codzienne, gorące pieszczoty,
Już im nie wystarczają.

A mnie wystarczą twe oczy
I twoja miłość gorąca,
Bo wszystkie chwile przy tobie,
Są, jak promienie słońca.

Więc widzisz złota rybko,
Że proszę cię o tak mało,
Spełnij życzenia te szybko,
Bo czasu niewiele zostało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz