Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Witam po bardzo długiej nieobecności. Ponad dwa miesiące nie miałam laptopa, z bardzo prozaicznej przyczyny. Wylałam sobie nań szklankę wody i koniec. Był jakiś czas w serwisie, ale nic się nie dało zrobić, teraz mam inny, ale trochę to potrwało. Czasu się nie da nadrobić, ale na bieżąco jakoś będzie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz