Odwiedziny

O mnie

Dzień dobry, witam na moim blogu. Będę tu zamieszczać swoje wiersze o bardzo różnej tematyce. Piszę pod wpływem emocji, z potrzeby serca, z obserwacji, Jak mi wesoło lub jak mi smutno. Może ktoś przeczyta i zamyśli się albo uśmiechnie. Dużo wierszy poświęcam swojemu mężowi, który odszedł - w tym roku mija 20 lat. Pierwszy wiersz zamieszczam dla niego. Zapraszam też do You Tuba, gdzie zamieszczam filmiki ze swoimi wierszami. Kasyda21.

poniedziałek, 10 grudnia 2012


Miłość musi być


Miłość musi być cicha i cierpliwa,
Bez zbędnych słów, bez grzechu,
Bez niedomówień, uczciwa,
Rozkwitać powoli, bez pośpiechu.

W tej ciszy: bicie serca i oddechy,
Czasami w jeden oddech połączone,
Nieśmiałe, skrywane uśmiechy,
Ze szczęścia, że wszystko już spełnione.

Miłość musi być stworzona,
Przez sobie oddanych ludzi,
Jak lilia czysta, nieskażona,
Pomału, cierpliwie się budzić.

A potem wybuchać żarem i płomieniem,
Przyspieszać nagle serca bicie,
Od zła, co czai się, schronieniem,
Nawzajem w oczach swych odbiciem.

I wtedy człowiek jest szczęśliwy,
I wierzy w każde czułe słowo,
Nawet, gdy czasem przejdzie burza,
Bez przerwy chce się żyć i żyć na nowo.


1 komentarz:

  1. trafiłam na Pani bloga przypadkowo. Myślałam, ze zostanę na chwilę lecz zeszło się dłużej :)

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń